Alla inlägg den 1 december 2007

Av Sara - 1 december 2007 06:02

Så är då julmånaden här, och detta utan att jag satt upp en enda adventsljusstake.. Men vi har som tradition att vi sätter upp allt sånt kvällen före första advent, och det får absolut inte tändas förrän första advent.. Micke kan svära sig grön över alla som började tända ljusstakar för ngr dagar sen..


Sen har jag fått erbjudande om ett nytt jobb som jag sökte, men det lutar åt att jag tackar nej.. De kan inte erbjuda mig högre lön än den jag har idag, och det är inga stora summor jag begär högre, ca 2000:-.. Ska ringa och meddela de på måndag.. Det roliga är att även min kollega som jag jobbar ihop med blivit erbjuden jobb där, och hon ska också tacka nej om de inte betalar 2000:- än vad hon har idag.. Man vill ju få till en löneutveckling, och det sägs ju att för att få det ska behöver man byta arbetsplats.. Jo, tjena vad bra det gick..


Nej, nu ska jag åka till jobbet.. Jobbar idag och imorron för att sen inte behöva åka dit på 8 dgr.. UNDERBART!!!

Ovido - Quiz & Flashcards