Alla inlägg den 7 december 2007

Av Sara - 7 december 2007 17:08

Har nyligen skickat ett sms och talat om att jag inte hänger med ut ikväll och äter mat.. Går med gänget som ska iväg nästa fredag istället.. Har ont i huvet, och det blir inte bra om jag ska sitta på en surrig restaurang i flera timmar..


Nåja, det är ju IDOL-finalen ikväll, så det går ingen nöd på mig.. Har bunkrat upp med lösgodis, chips och dricka..


Dessutom har jag nu fått mitt årliga julbak- och godisryck.. Så nu bakas det och görs godis för fullt..  I år blir det skurna pepparkakor, pepparkaksdrömmar, den årliga saffranslängden med vit chokladfyllning, kardemummakaka, lussekatter, farfars julradiokaka, kokosgodis, chokladtryffel, snöbollar och mozartkulor..

Av Sara - 7 december 2007 08:55

Nu har vi klarat av 2 av 3 julfester. I förrgår var det C´s klass som hade luciafirande, och hon var sååå stolt eftersom hon var klassens lucia, samt att hon läste en vers..


Igår var det då F som hade julfest.. Alla 4:orna (3 st) hade festen tillsammans, och det var också en del 4:or som hade valt att uppträda.. Och min F var en av de, tillsammans med sin bästa kompis.. De valde att framföra ett dansnummer från High School Musical, och de var verkligen superduktiga.. De har tydligen tränat sen i våras på den här dansen, och den var klokren.. Gissa om det var en stolt mamma som satt i publiken bland ca 100 andra anhöriga..


Ikväll är det utgång igen.. Gud, jag gör ju inte annat än går ut med jobbet.. Ikväll ska vi ut och äta ett gäng tjejer, och det blir säkert en liten smula alkohol.. Skoj ska det bli iallafall..


Å så en liten dagsfärsk bild på A..

Ovido - Quiz & Flashcards