Alla inlägg den 21 december 2007

Av Sara - 21 december 2007 07:03

Igår kväll så trodde jag att jag skulle åka till jobbet idag.. Gick upp 05,30 när klockan ringde, väckte A för att mötas av en krupp som inte är av denna dag..


Så det var bara att ringa till jobbet och anmäla vab. Lite dåligt samvete har jag, eftersom jag vet att det bara skulle vara jag och en sjuksköterska till.. Nu blir hon ensam, och dessutom finns det inga vikarier att ringa in.. Men vad ska jag göra? M hade redan åkt till jobbet, annars hade han fått vara hemma..


Nåja, ngt positivt kommer det ur vabbandet iallafall.. Jag sitter just nu och skriver på min hemtenta i handledning som ska vara inne om 2 veckor.. Sen ska jag även skriva på en uppgift i missbruks-kursen, och sen är även den kursen avklarad, eftersom jag redan skrivit den hemtentan..


Vi ska åka förbi C´s gudfar ikväll.. Det är dags för det årliga julklappsbytet, och på vägen dit så ska jag smita in på Mdh´s bibliotek och lämna tillbaka ngr kursböcker till barnmorskeprogrammet samt låna med nya hem.. Skulle behöva åka förbi A´s gudmor Jessica och lämna en julklapp där också.. Får ringa henne senare och höra om de är hemma i helgen..


Nej, nu ropar hemtentan på mig igen..

Ovido - Quiz & Flashcards