Alla inlägg den 30 april 2009

Av Sara - 30 april 2009 13:19

Men vart tog april vägen? Svisch sa det bara och nu är det maj imorron.. Är ledig idag, och det var så skönt att inte behöva kliva upp imorse.. Vaknade strax efter kl 6, men somnade om och vaknade runt 8.. Låg kvar ett tag i sängen, men sen kom jag på att det skulle bli fint väder idag så då flög jag upp.. Tog en promenad ner på stan och köpte lite nya trosor (min mani på trosor kvarstår), strumpor, present till C som fyller år om 2 veckor och sen 4 nya pocketböcker.. Måste ju ha ngt att läsa, och jag har ju snart läst ut Mia, sanningen om gömda.. Sen var ju tanken att jag skulle köpa en mjukglass och njuta av den i solen, men det glömde jag helt bort..


När jag kom hem så hade posten kommit, och där låg en avi på min dekoder som jag skickat efter.. Så den ska jag hämta efter kl 15, och försöka mig på att installera..


Barnen var förbi här 1 timme igår.. M skulle iväg på nån sammankomst med sin klass för att tentafira, så då tyckte jag att barnen kunde vara här den stunden.. Det var så skönt att få träffa dom.. Fick tanka lite barnkärlek, och vi hade det så mysigt när vi satt å tittade på tv.. Ikväll kommer dom igen, men nu ska dom sova här tills imorron.. F har dessutom med sig en kompis, så det kommer bli trångt, men finns det hjärterum finns det stjärterum.. Å sen kommer dom på söndag igen, o stannar tills på måndag..

Ska väl iväg lite senare till affärn och köpa lite mys till kvällen.. Det är ju valborg å allt.. Visserligen ingenting som jag tycker är nåt speciellt, men att ha barnen här är speciellt, så då måste vi ju mysa till det lite..


Önskar er alla en trevlig valborg, och ta det lugnt med alkoholen ikväll.. Lider med mina jobbarkompisar som säkert kommer ha en hel del att göra ikväll och inatt på akuten...

Ovido - Quiz & Flashcards