Alla inlägg den 21 april 2009

Av Sara - 21 april 2009 17:52

Imorron går flyttlasset.. Fick ett telesamtal idag om att nycklarna till lgh finns att hämta på hyreskontoret efter kl 13.30 imorgon.. Det finns nog ingen som inte varit i samma sits, som kan förstå hur ljuvliga dessa ord lät i mina öron.. Tyvärr kan jag inte sova där, förrän på lördag när mina föräldrar kommer förbi med sängen.. Men det spelar ingen roll.. Imorron ska jag köra saker tills jag stupar, ägna hela torsdagen åt att plocka upp, skruva möbler och likadant på fredag förmiddag.. Sen jobbar jag fredag kväll, och sen är det ju faktiskt lördag.. Och förhoppningsvis har jag kommit i ordning så mycket att jag på lördag kväll kan sitta med en cider i handen, titta på tv och bara njuta av att börja ett nytt liv med allt som det har att erbjuda mig..

Av Sara - 21 april 2009 06:39

Jag kan inte vara normal.. Har inte ens hunnit flytta härifrån till min nya lgh, och ändå sitter jag och kollar på en ny lgh.. Vill ju ha en större lgh än den 2a jag ska flytta till, och att surfa runt och kolla kostar ju inget.. Vill åtminstonde ha en 3a, fast helst en 4a..

Jag skulle kanske kontakta banken när mitt lån på huset är borta o höra hur mycket jag får i lånelöfte.. Eller nej, kanske inte.. Kan ju åtminstonde bo på det nya stället ett tag..


Nej, nu ska jag kasta mig ner i D-uppsatsen värld och skriva på min resultatdiskussion.. Varför har jag alltid så svårt att komma igång när jag är så nära slutet?

Ovido - Quiz & Flashcards