Alla inlägg den 13 april 2009

Av Sara - 13 april 2009 07:23

Igår kväll och inatt trodde jag att jag skulle få åka till jobbet som patient.. Hade så otroligt ont i magen, så tom M blev orolig.. Kunde inte ligga, stå upprätt och jag visste inte hur jag skulle bete mig för att lindra det hela.. Men envis som jag är så vägrade jag att göra något annat än att gå och lägga mig.. Och nu är det onda borta, så nu funderar jag inte mer över det..


Idag kommer barnen hem efter att ha varit i Uppsala hos mina föräldrar och min syster sen i fredags.. Är äntligen ledig efter att ha jobbat sen i torsdags, och idag händer det inte mycket för min del.. Ska väl sätta mig ner och skriva på D-uppsatsen.. Har inte tagit tag i den på säkert 1 månad, och om 1 månad ska den vara klar, så det är nog dags..

Ovido - Quiz & Flashcards