Alla inlägg den 23 april 2009

Av Sara - 23 april 2009 06:37

Så är då alla sakerna istort sett överkörda till nya lgh.. Å jag vet att jag sagt att jag inte ska till IKEA på länge, men jag måste faktiskt dit idag och köpa lite småprylar.. Dessutom så är mina fönster i lgh så höga så mina 220 cm långa gardiner är alldeles för korta.. Det ser ju inte klokt ut..


Igår när jag och M var hit för lass nr 2 så kom A hem från skolan, och klagade över halsont och huvudvärk.. Jaja, säger ju jag som alltid är sympatisk, drick lite vatten så går det nog över.. I den här familjen tror vi lika hårt på vatten som medicin, som HSU tror på Alvedon, och det vill alltså inte säga lite.. Allt lindras av vatten.. Sen åkte jag och C iväg till lgh och var där ett par timmar, medan M såg till att F och A kom iväg på fotbollsträningar.. Jag och C var tillbaka här igen runt 19.30 och strax därefter kom alla andra oxå.. A var helt slut, och klagade ännu mer över huvudvärk och halsont.. Kände på hans panna, och han var ju kokhet.. Febercheck och 39.1 i feber.. Stackarn, då känner man sig som en rätt värdelös förälder.. Här får ungen kämpa sig igenom en fotbolls-träning på 1.5 timme.. Och dessutom så gör han det, utan att klaga..


Den ungen kommer bli något stort, kom ihåg det!! Zlatan, din efterträdare är redan klar (fast å andra sidan står ju A i mål, men det låter bra med Zlatan iallafall)..


Och febern fortsätter.. 39.3 nu på morronen, så det blir till att vabba imorron.. M har jour och jag tänker INTE låta varken F eller C ta ansvar för A när han är sjuk..

Ovido - Quiz & Flashcards