Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Sara - 22 augusti 2007 08:39

Nu är det verkligen nära.. Och nu har jag riktig semester.. Var in igår till jobbet och var på kurs i DBT.. Inte blev jag så mycket bättre i min DBT-kunskap efter det heller, utan det blev vara ännu mer frågetecken.. Nåja, det är ju nattpersonalen som ska vara telefon-coach, så vi som jobbar dag behöver ju inte fundera så mycket på det där.. Men nu har vi iallafall fått en inblick i det hela om vad DBT innebär.


Har precis varit och lämnat C och A på skolan.. M har tagit bussen (blev lite alkohol här igår tillsammans med fd grannen) in till badhuset för att han ska göra ett simintyg som ska medfölja hans ansökantill skolan.. Ngt annat händer väl inte idag..


Tvättade igår, så nu ska jag börja fundera på vad jag ska ha med mig i klädväg till Turkiet..

Ovido - Quiz & Flashcards