Alla inlägg den 11 augusti 2007

Av Sara - 11 augusti 2007 00:07

Har precis kommit hem från en helt underbar konsert med Gessle.. Hela familjen var iväg och barnen tyckte han var superbra.. Vi stod i mitten bredvid "teknikbåset" och där satt också Gessles fru och barn. Av ngn anledning så stod Gessles fru i 2 min och pratade vid stängslet precis bredvid oss med ngn i publiken, och så gjorde jag nån rörelse med kroppen så hon trodde att hon stod i vägen för oss.. Vilken hon absolut inte gjorde, för vi såg allt hela tiden..

Precis innan sista låten så kom hon fram till oss med en påse och förklarade att eftersom hon stod i vägen den där stunden så ville hon ge barnen varsin Gessle t-shirt.. Helt otroligt!! Så barnen och jag fick varsin tröja.. Den här konserten var en av de billigaste jag varit på.. Biljetterna till mig och M vann jag genom våran hyresvärd, C och A gick in gratis och F kostade 150:-.. Och så fick vi 4 turnétröjor som säkert kostade 150:- st...



Kollade vad lokaltidningen hade skrivit om konserten, och jag är helt med på deras betyg.. Nu var ju jag på GT 25 på Stadion så det drar ner Gessle lite.. Fast å andra sidan är det helt 2 olika dimensioner, så det går ju inte ens att jämföra..

Ovido - Quiz & Flashcards