Alla inlägg den 17 maj 2007

Av Sara - 17 maj 2007 17:07

Idag är jag ledig, och en ledig dag för mig tillsammans med resten av familjen innebär oftast en massa att-göra-saker... Lovade F igår att vi skulle åka in och köpa avslutningsskor till henne, och så blev fallet idag.. Stannade även till på Blomsterlandet och köpte en del blommor till mina krukor och amplar. En sväng in på ICA Maxi för att handla fika eftersom mina föräldrar och min systerdotter väntades på besök för att fira C som fyllde år igår.


Väl hemma satte jag igång att plantera blommorna, och naturligtvis började det regna.. Men skam den som ger sig.. Planetera skulle jag minsann göra, så resultatet blev planterade blommor och en blöt Sara.. Men nu har jag äntligen fått mina blommor.. Är det någonting som gör mig avslappnad, så är det att få hålla på i mina rabatter..


Tyvärr upptäckte vi att bilfirman förstört våran vindruta på bilen när de skulle byta torkarblad.. Så vi har ett snyggt "stenskott" med tillhörande spricka längst ner på vindrutan.. M ska åka in imorron och påpeka detta, men de kommer säkert att skylla ifrån sig.. Isåfall är det sista gången som vi köper en bil där..

Ovido - Quiz & Flashcards