Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Sara - 25 februari 2010 16:42

Jösses, bloggande flera dagar i rad. Inte riktigt likt mig  .


Nåväl, har iallafall haft en bra dag tillsammans med bebisens pappa.. Tror och hoppas att vi båda kommit till insikt om att det inte ger ngt att tjafsa.. Det som har hänt, har hänt och hur mycket vi än tjafsar och har oss, så kommer den tiden, messen osv inte att bli ogjorda.. Nu gäller det istället att se framåt och fokusera.. Tror iofs inte att saker och ting kommer gå så lätt och enkelt, men jag hoppas att det kommer göra det.. Men framför allt att vi kommer kunna prata med varandra på ett bra sätt.. Sen har vi fortfarande en hel del kvar att prata om kring barnet, men vi har väl iallafall börjat lite smått nu..


Vissa saker gör mig fortfarande väldigt lessen, såsom faderskapstest osv, men jag känner att jag orkar inte diskutera det längre.. Saker och ting blev inte som jag hade trott och hoppats på, men jag säger som min fd chef: "Det är bara att gilla läget"..

Ovido - Quiz & Flashcards