Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Sara - 14 februari 2010 18:36

Var ju tvungen att lägga in ultraljudsbilden som togs vid det "vanliga" ultraljudet när jag var i v18.. Så himla underbar, och jag verkligen längtar tills h*n har kommit ut.. Funderar dagligen på hur h*n ser ut, vem den är mest lik osv..

     

Av Sara - 14 februari 2010 08:56

Har kommit till ett beslut om att inte ha vissa inlägg lösenordsskyddade längre.. Dock kommer jag välja att ha vissa känsliga inlägg fortsatt skyddade.. Men varför ska jag inte kunna skriva öppet om hur jag mår, och allt som händer runt omkring mig..


Vet ju att jag skrev tidigare om att jag hade köpt kläder som bebisen skulle få åka hem i från BB.. Å nu har dom kommit, men om jag inte vill stanna kvar på BB i 2 månader så måste jag nog se mig om efter nya kläder   .. Dom var hur stora som helst i storleken, även fast jag hade köpt strl 50..


Har även anmält mig till en profylaxkurs, så nu jävlar ska jag lära mig att andas i april.. Blir väl jag och en massa par som kommer sitta där och flåsa ikapp, men eftersom jobbet betalar mycket via friskvårdspeng så tänkte jag att det kan ju vara kul att testa, och framförallt testa vid förlossningen..

Ovido - Quiz & Flashcards