Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Sara - 23 februari 2010 07:19

Har inte så mycket att skriva, då det inte händer så mycket i mitt liv..

Ska träffa blivande pappan på torsdag, ja det är väl ungefär vad som händer  . Skrev ju att det inte händer så mycket i mitt liv.. Var ju ett tag sen vi träffades, ca 2 månader sen.. Får se vad vi kommer fram till.. Ska oxå på infomöte på torsdag hos Försäkringskassan ang föräldrapenning.. Inte för att jag tror att det kommer ge mig särskilt mycket, har ju varit föräldraledig 3 ggr förut.. Men jag hoppas på att få lite bra och smarta tips på hur föräldrapenningen ska tas ut för att räcka så länge som möjligt..


Går också och väntar på att få besked om jag blir beviljad havandeskapspenning eller inte.. Om det behövs kompletteringar så ska Försäkringskassan höra av sig inom en vecka, vilket innebär att det isåfall blir under den här veckan.. Sen har jag oxå hört att väldigt många har fått ett snabbt besked (1-2 veckor) huruvida dom fått det beviljat eller inte.. Min chef skrev ju ett jättebra intyg, men bad också Försäkringskassan att ta kontakt med henne.. Och det kan ju bli lite svårt eftersom hon ska sluta den här eller nästa vecka.. Så jag hoppas att Försäkringskassan jobbar på fort, så dom får tag på henne..

Ovido - Quiz & Flashcards