Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Sara - 8 mars 2008 18:37

Just nu håller M på att spackla inne i A´s rum.. Själv har jag legat på soffan och sovit.. Det är inte ofta jag klagar över att jag känner mig hängig (ni vet det där typiska jag-är-mamma-och-kan-aldrig-vara-sjuk), men när jag har närmare 39 graders feber med en normal temp på 37 grader, då är jag mer död än levande.. Har ju haft feber i flera dgr, men trotsat detta och kört på här hemma.. Inte har jag tid att vara sjuk..

Men just nu så bara orkar jag inte göra ngt annat än ligga på soffan.. Och då får M spackla i A´s rum.. Har köpt tapeter på Bauhaus som är mörkt chokladfärgade.. Tror det blir snyggt till den andra tapeten som sitter i A´s rum som går i nougat-latte färg.. Så förhoppningsvis så kan vi få upp tapeterna imorron, och sen åka iväg och köpa nya lister till rummet.. Tror vi ska satsa på vanliga enkla vita golvlister, eftersom listerna i taket är vita och dörrfodret är vitt.. Däremot så sitter det lister vid golvet nu som är brunfärgade, men de ska bort.. När sen A´s rum är klart så återstår att ta tag i F´s rum, men där ska mamma hjälpa mig att sätta upp glasfiberväv för där ska vi måla, då det rummet är mycket större med snedväggar och annat tjafs..

Av Sara - 8 mars 2008 16:18

Har fått höra av min kära mamma att jag har en ny läsare.. Så jag hejjar väl på dig då, lilla pussgurkan..

Ovido - Quiz & Flashcards