Alla inlägg den 7 juni 2007

Av Sara - 7 juni 2007 10:44

och idag och imorron så vabbar jag. A är ju alltifrån bra i sin krupp, och nu börjar också snuvan komma.. Är ledig i helgen, så allt som allt så har jag varit ledig i 5 dgr innan det är dags för mig att börja jobba på måndag igen.


Visserligen känns det ganska skönt att vara hemma och vabba med detta underbara väder, men som vanligt så kommer det dåliga samvetet fram.. Tänk att det ska vara så svårt att faktiskt känna att man gör ngt bra när man är hemma och vabbar.. Det är ju dock min lagliga rätt att vara hemma när mina barn är sjuka.. Men så tänker man på alla på jobbet som drabbas av att mitt barn är sjukt. Ja ja..


På lördag blir det grilla hemma hos A´s gudmor Jessica.. Det ska bli väldigt trevligt, och jag räknar med att det är jag som kommer få köra hem, då M och Peter säkert kommer dricka "nån" öl..

Ovido - Quiz & Flashcards