Alla inlägg den 1 juni 2007

Av Sara - 1 juni 2007 14:23

Äntligen kan man börja känna lite sommarkänsla, iallafall om man ser till månaden. I övrigt är det väl halvbra väder ute.. Synd bara att det blåser som tusan..


Var in en sväng till stan idag.. Det var dags för Volvon att skrotas, och vi har väntat på den här dagen ett tag nu. Den här dagen höjdes nämligen skrotpremien tillfälligt till 4000:- för att skrota en bil som uppfyller vissa krav. Och just de kraven uppfyller Volvon, så nu återstår att se om vi hann innan pengarna tog slut.. Det känns lite halvtrist att inte ha den bilen kvar.. Det var min första bil, och den bil som jag övningskörde med.. Snyft, snyft.. Den kommer alltid ha en speciell plats i mitt bilhjärta.


Efter det så svängde vi förbi OnOff för att titta på en bärbar dvd.. Vi har ju tänkt att köpa en sån för att underlätta för oss själva till sommarens resa ner till Göteborg och Skara.. Just den vi var intresserade av var naturligtvis slut. Dock finns den att beställa på Internet.. Var också in på Toys r´us för att köpa 2 födelsedagspresenter, då C är bjuden på 2 kalas i helgen.. Sen vidare till KappAhl för att köpa en present till Malin och Thomas lilla nykomling Matilda. Det finns så mycket sött att köpa, och jag köpte en sommardress i strl 62.. De växer ju så de knakar de små liven, och jag hoppas att sommaren inte tar slut innan hon kan ha den.


Det hela avslutades med en lunch på McDonalds. Och nu är M ute och klipper gräset, och jag ska sätta på kaffe..


Tjingeling...

Ovido - Quiz & Flashcards