Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Sara - 22 juli 2010 09:45

Vem säger att bebisar sover mycket? De senaste dagarna har Melvin kämpat för att inte sova dagtid.. Han somnar, sover max 5 min å sen är han vaken igen.. Räkna ut hur mycket jag hinner fixa med dagtid  .. Som tur är så har jag ju min ständiga följeslagare, bärselen.. Utan den skulle jag inte få mycket gjort alls..


Har varit till Parken Zoo en sväng i veckan, tillsammans med alla barnen.. Vi hade en helt underbar dag, och den dagen kommer jag att leva länge på.. sen att vi fick köa i 1 timme för att få komma in är en petitess  ..


Annars så försöker jag, Melvin och hans pappa träffas ett par timmar varannan-var tredje dag..

Å i fredags hände det äntligen.. Melvin log för första gången.. Snacka om att jag smälte som en glass i värmen, och fällde ngr tårar.. Min lilla goseskrutt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards