Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Sara - 2 juli 2010 14:18

Tänkte bara ge ett litet livstecken ifrån mig.. Vi har det superbra, och all tid går åt till att amma och mysa..

Var iväg till Parken Zoo med alla barn igår, och det var jätteskoj.. Tror att både den dagsturen samt brist på sömn tog ut sin rätt igår, för jag sov när klockan var 20.30, och sov sen (med amningsavbrott givetvis) till strax efter kl 6 imorse..


Idag har jag och Melvin varit  in till stan, jag fixade mina ögonbryn och sen åkte vi förbi jobbet och hälsade på.. Nu ligger han och sover i sin säng, dessutom på mage.. Herregud, min BVC-sköterska skulle skrika rätt ut om hon visste det.. Apropå BVC så var vi förbi där igår.. 4980 gr väger lillbiffen nu, har gått upp nästan 300 gr på 1 vecka, så brist på mat verkar det ju inte vara.. Men det märks att han lider i värmen, för han vill amma nästan hela tiden.. Stackarn är väl törstig, precis som vi andra blir när det är varmt..


Å imorron ska vi ner på stan allihopa och fixa lite, då F på söndag ska iväg till Norrköping under 1 vecka.. Jag ska dessutom passa på att köpa lite amnings-BHar, nu när brösten anpassat sig efter mjölkproduktionen.. Nej, nu ska jag själv slänga mig i sängen och passa på att blunda lite..

Ovido - Quiz & Flashcards