Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Sara - 8 juli 2010 20:12

vet inte vad jag ska skriva.. Är egentligen för trött för att ens vara uppe, men jag kan inte gå å lägga mig redan, även om det är bra lockande..


Var till BVC idag med Melvin för vägning och sen för att visa upp hans navel, som inte riktigt är "bra".. 5230 gr väger han, och är 57 cm.. Mammas pruttkorv!! Naveln då? Jo, han har ngt som heter navelgranulom, och ett rätt stort sånt.. Så idag har BVC-ssk lapiserat hans navel, så den är alldeles grå.. Ska tydligen se till så att det läker mycket fortare.. Dessutom så råkade jag få lapis på min underarm när jag lyfte upp Melvin för att han var hysterisk, och lapis sitter som berg kan jag tala om.. Å nästa torsdag när vi ska till BVC, så fyller Melvin 1 månad.. Herrejösses, vad tiden går fort..


Var hem till D igår kväll tillsammans med Melvin.. Kollade på fotbollen, och snackade lite skit.. Fast mest satt vi båda och gäspade i soffan, jag efter amningsnätter och han efter jobbnätter..


2 dgr kvar, sen kommer F äntligen hem.. Håller på att längta ihjäl mig efter henne, och vill höra hur hon har haft det i Norrköping.. Har pratat med henne ngr ggr, och det verkar iallafall som hon har skitkul.. Så kul att hon lätt glömmer bort oss här hemma.. Å lagom när hon kommer hem så försvinner C ett tag, då hon ska med mina föräldrar hem till "norrland"..

Ovido - Quiz & Flashcards