Alla inlägg under augusti 2009

Av Sara - 4 augusti 2009 07:23

Just nu är det mycket i mitt liv som jag inte förstår.. Först å främst hur det kommer sig att jag vaknar feberfri på morronen för att under dagen få feber å på kvällen vara helt utslagen, och nästan gråta för att jag har så ont i kroppen.. Å så har det varit nu sen i lördags natt.. Jag har visserligen inte så hög feber, runt 38.5, men för mig som känner av feber direkt samt är lågtempare så är det nästan som att jag vore död..


Det andra som jag inte förstår är hur man kan låta andra bestämma över sitt eget liv.. Det låter ju som ett väldigt roligt liv när ngn annan talar om spelreglerna, och så gör man så.. Vi är nog en del människor som är frågande till hur vissa människor väljer att leva.. Men tycker man att det är ett bra liv så får det stå för den personen.. Själv ser jag det bara som en väldigt dålig undanflykt..


Men, men.. Livet går vidare, och på lördag ska jag äntligen få se min stora idol Madonna..

Ovido - Quiz & Flashcards