Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Sara - 7 augusti 2009 12:11

Kan min sjuka period vara på väg att vända nu? vaknade imorse med 36.2 vilket är en normal temp för att vara mig.. Kände mig riktigt pigg för första gången på länge.. Har tom orkat ta mig in i duschen idag, men jag vågar inte ropa hej ordentligt än.. Igår var dock den värsta dagen på länge.. 39 graders feber får även mig att inte vara så kaxig *ler*.. Har dock feber nu igen, 37.7, så vi får se vad som händer under dagen..


Men imorron blir det iallafall avfärd ner till Göteborg.. Finns inte en sjukdom som kan stoppa mig från det, och tack å lov så finns det ju både Ipren å Alvedon.. Å är det nu svininfluensan jag fått som det är misstanke om, så smittar jag tydligen bara dom 3 första dagarna enl läkarkontakt igår.. Å säger läkaren så, så får jag väl tro på det, även om jag känner mig lite skeptisk av olika anledningar *ler*..

Ovido - Quiz & Flashcards