Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Sara - 10 oktober 2007 10:37

Har egentligen inte så mycket att skriva för tillfället.. Mitt liv består till mesta del av att jobba, plugga och försöka avsätta tid till min familj.. Ska iallafall gå ut med ngr jobbarkompisar i början av november då det är "Blåljus". För er som inte vet vad det är så är det en partykväll tillsammans med personal från landstinget, polisen, brandkåren, kriminalvården, åklagarmyndigheten osv osv.. Det ska bli otroligt roligt.. Synd bara att poliserna inte kommer att ha sina uniformer på sig.. *dreggel, dreggel*


C har varit hemma 2 dgr från skolan, för att hon är förkyld men imorron är det nog dags för henne att gå till skolan igen.. Trodde ju ett tag att hon skulle åka på halsfluss IGEN, men så blev icke fallet.. Skönt för hennes skull..


Ska ha sköterskemöte på jobbet i eftermiddag, och jag har en hel del att ta upp och anmärka på (som vanligt).. Tycker inte att jag gör annat än suckar och gnäller.. Inte för att jag är felfri, men jag anser att vissa arbetsuppgifter ska vara klara och slutförda innan man lämnar över till efterföljande skiftpersonal..

Ovido - Quiz & Flashcards