Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Sara - 5 oktober 2007 20:00

Så är det då dags att snart åka för att infinna sig på jobbet kl 21.. Här hemma är det tjejfest för fulla muggar.. Det är ju nämligen premiär av High School Musical 2, så F har bjudit hem 3 tjejkompisar för att ha lite tjejmys + C.. Så det är 5 tjejer som ikväll suttit och ätit tacos, druckit "drinkar" och nu sitter nere i vardagsrummet framför tv´n och suktar efter Troy och alla andra snygga killar.. Och sen ska alla sova över här.. M kommer få fullt upp här *ler*, och det känns helt okej att åka iväg och jobba när jag tänker efter...

Av Sara - 5 oktober 2007 08:22

Nu är det nog halsfluss på gång igen för C´s del.. Det första jag hörde när jag klev upp imorse var hennes början till grötigt tal..Frågade om hon hade ont i halsen, och hon hade haft lite ont när hon vaknade.. Precis som det brukar börja.. Så jag blir väldigt förvånad om det här inte utvecklas till ytterligare en halsfluss.. Och då, då är det jag som inte går från VC utan en remiss till öron, näsa, hals.. 2 månader har det gått sen sista omgången..


I övrigt ska jag jobba natt i helgen.. Nu börjar det bli lite krisigt på jobbet.. Av totalt 3 nattsköterskor är det nu bara 1 som jobbar.. Den andra är sjukskriven och den tredje sa upp sig i somras..


M har precis åkt in till Västerås för att kränga om däcken till både bilen och mopeden.. Det börjar ju närma sig tiden för att sätta på vinterdäck, och då är det ju bra om vinterdäcken sitter på fälgarna som vi köpte för ngn vecka sen.. Hade räknat med att det skulle kosta ca 1000:-, men det blev billigare.. 600:- ville de ha, så det är väl bara att betala och se glad ut..

Ovido - Quiz & Flashcards