Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Sara - 2 oktober 2007 05:42

Igår kväll var en sån där dag som man helst av allt vill glömma.. 3 inskrivna patienter på 1 timme, en somatiskt dålig patient osv osv osv.. Liksom kvällen i söndags så kom jag från jobbet 30 minuter senare, och det gör mycket när man ska hem och sova för att man ska upp tidigt på morgonen igen..


Idag får jag dessutom en sjuksköterskestudent.. Det är jättekul med studenter, men jag förstår inte varför man väljer att ha studenter när det är sånt kaos på avdelning iom brist på sköterskor.. Det blir inte bra för någon, och allra helst inte för studenten som hamnar i skymundan.. Om det är mycket att göra, så finns inte tiden att förklara varför jag gör det jag gör osv.. Då går det av bara farten..


Har också varit in till Västerås en sväng.. M skulle ha hämtat sin moppe igår, men den var inte klar med servicen så det blev till att jag dessutom fick kliva upp tidigare för att skjutsa Micke till jobbet till kl 5. Hoppas verkligen att moppen blir klar idag, för annars måste jag göra detsamma imorgon..

Ovido - Quiz & Flashcards