Alla inlägg den 28 september 2010

Av Sara - 28 september 2010 09:14

För ett år sen förändrades en hel del i mitt liv.. Minns så väl hur jag satt med 2 positiva gravtest framför mig, gråtandes å totalt förvirrad.. Jag gravid? Men jag skulle ju inte ha fler barn..


Idag ångrar jag inte en sekund att jag gjorde det val jag gjorde.. Melvin är min ögonsten, och jag fullkomligen avgudar honom.. Vägen till idag har varit allt annat än rak och enkel.. Tvärtom, branta uppförs- och nedförsbackar, väldigt slingrig å krokig väg.. Visst, vissa saker hade jag valt att göra annorlunda om jag fick göra om det hela, men jag hade fortfarande valt Melvin.. Men det mesta löser sig ju med tiden.. Som en vis människa i min omgivning sagt: Varför älta? Du vet inte när livet tar slut. Gör det du vill göra, så behöver du aldrig fundera över hur det skulle kunna vara..



Ovido - Quiz & Flashcards