Alla inlägg den 12 september 2010

Av Sara - 12 september 2010 21:32

Har egentligen inte speciellt mycket att skriva, Melvin har drabbats av sin första förkylning och har det lite jobbigt med snorig bebisnäsa.. Men det går hyfsat bra ändå tycker jag.. Imorron är det dags för mig att besöka Bm för efterkontroll.. Nu finns det inte så mycket att kontrollera på mig, eftersom jag akutsnittades men det ska bli kul att träffa henne och få visa upp den lilla sötnosen som låg i magen..


Idag fick jag mig en ordentlig tankeställare.. Tänker inte gå in närmare på vad som hänt av respekt för inblandade, men jag har gått omkring hela eftermiddagen, och faktiskt mått riktigt dåligt över en annan människas situation.. Ni vet så där så det gör riktigt ont av att bara tänka tanken på att uppleva det själv..



Ovido - Quiz & Flashcards