Alla inlägg den 16 september 2010

Av Sara - 16 september 2010 18:31

Jaha, iom att Melvin blev 3 månader igår, så var det då dags för vaccinering idag.. Å är det ngt jag inte tycker om, så är det nålar i närheten av mina barn.. Å ja, jag är sjuksköterska men det är ngt helt annat med ens egna barn.. Men som tur var så ville Melvins pappa stötta sin son i detta hemska, medans jag satt utanför å led lika mycket som Melvin  .. Han uppskattade inte alls att bli stucken, men det gick över rätt fort ändå.. Dessutom så blev jag helt nerkissad när Melvin skulle vägas, vilket ngn fnissade väldigt glatt åt.. Jaja, hämnden är ljuv  .. Det är en stor kille, Melvin-biffen.. 8,2 kg väger han, och det är väldigt tungt att bära honom i hans bilbarnstol.. Men desto mer att älska..

  

Ovido - Quiz & Flashcards