Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Sara - 24 juni 2009 08:00

Solen skiner, det är vamt och allt är bara så där superkanonbra.. Min hals känns bättre, mina sår ser bättre ut.. Ska ta med barnen ner på stan idag för A behöver nya "foppisar".. Stackarn har ju slitit ut sulan på sina som han hade förra sommaren, så det har ju blivit ett hål, vilket jag upptäckte igår när han sparkade av sig dom ute.. Men det ska väl inte ta allt för lång tid att hitta på ett par nya..


Jag har inte jobbat på snart 2 veckor, och det har jag lite ångest för.. Men å andra sidan så kan jag ju inte rå för att jag blivit sjuk.. Men jag ska fasiken inte bli sjuk nå mer före min semester, och jag tänker inte vabba heller.. By the way, det är visst bara 41 arbetspass kvar innan semester.. Det är ju nästan snart *ironisk*.. Men å andra sidan så har jag mitt sköna kvar när alla andra kommer tillbaka.. Å dessutom ska ju jag utomlands till värmen med nära och kära under min semester..

Ovido - Quiz & Flashcards