Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Sara - 17 juni 2009 09:13

Alltså det här är så pinsamt så det är inte sant.. I måndags fick jag ett skavsår av mina nya skor, och idag kan jag inte ens gå normalt på foten.. Har fått en infektion i skavsåret.. Foten bultar, det är rött och svullet, det gör jätteont att gå, trampdynan känns alldeles stum och det kommer var hela tiden.. Allt detta för ett litet litet skavsår.. Så jag var tvungen att ringa jobbet och sjukanmäla mig.. Kan verkligen inte jobba.. Ska även till distriktsköterskan på eftermiddan för att se om det kan behövas antibiotika.. Jag skämdes så otroligt när jag ringde och sjukanmälde mig, för jag talade ju om precis som det var.. Hemma för ett skavsår *ler*..

Å så får ni självklart se en bild på tatueringen utan plast.. Inte världens bästa kvalitet, eftersom det är taget med mobilkamera..

Ovido - Quiz & Flashcards