Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Sara - 16 juni 2009 17:35

Så var man då tatuerad.. Blev otroligt nöjd, och dessutom gjorde det inte så ont som jag hade trott.. Naturligtvis måste jag lägga ut en bild på min "skönhet", men den är ju fortfarande inplastad och kommer så vara tills imorron..

Av Sara - 16 juni 2009 06:57

å jag är ledig.. Barnen är här, och allt känns bara sådär jättebra som det kan göra ibland.. Har inte haft så mycket att blogga om på senaste tiden.. Men barnen har nu iallafall sommarlov sen i torsdags, fast det har ju inte varit en sån bra början på sommarlovet med regn och kyla.. Men nu idag verkar det som att solen iallafall tittar fram, vilket vi tackar för..


Idag ska jag dessutom tatuera mig.. GULP!!! M blev oxå sugen på att göra en till tatuering med barnens namn, så han ska möta upp mig på stan när jag ska tatuera mig.. För er som undrar så har jag och M en väldigt bra relation till varandra nu, och han är faktiskt en av mina bästa vänner.. Han känner mig innan och utan, och jag behöver inte ens säga ngt i hans närhet, utan han vet direkt..


Har nu 3 arbetsdagar framför mig (onsdag kväll, torsdag kväll, fredag dag o event kväll). På lördag blir det ett besök till huvudstaden, samt besökt på Gröna Lund.. Fick ett erbjudande från Statoil på en hotellvistelse samt entré till Gröna Lund, så då var ju det ett faktum.. Hoppas bara på fint väder, annars kan vi ju gå på Grönan på söndagen istället..

Ovido - Quiz & Flashcards