Direktlänk till inlägg 21 december 2009

Befolka jorden själv

Av Sara - 21 december 2009 22:14

Nu börjar det bli lite drygt att hela tiden få kommentarer om hur stor mage jag har.. Varje dag får jag frågan om det verkligen bara är en som ligger där i.. Snart kommer jag börja svara att dom tror att det är 3, men att jag ska på fler ultraljud för att säkerställa det.

Jag vet att jag har en kula som syns ordentligt, kanske mer än vad som är brukligt i v 16.. Men måste alla hela tiden kommentera det? Att mina vänner och familj gör det bekommer mig inte, men när alla som ser mig först frågar när jag ska ha och sen frågar om det verkligen bara är en, då blir det drygt..


Det andra som jag verkligen retar upp mig på är frågan om jag själv tänkt befolka jorden, eller om jag var borta från den skolan den dagen dom pratade om preventivmedel.. Men vad fan har andra att göra med hur många barn jag väljer att ha? Måste alla människor ligga inom ramen för det "normala", dvs 2 barn och dessutom en av var kön.. Får börja klura på nån spydig kommentar..

 
 
Karin

Karin

22 december 2009 16:17

Fast 4 barn är väl inte så uppseendeväckande kan man tycka? Folk är lustiga.
Ang kommentarer om magen så menar säkert ingen nåt illa. Fint med bebismagar ju.
God Jul på dej!

http://livetpoenpinne.blogspot.com

 
Ingen bild

Mamma

24 december 2009 22:34

Äsch Sara. Visa att du står över dessa kommentarer.

 
Ingen bild

marie

31 december 2009 10:51

du är inte ensam om att ha 4 barn det finns de som har mer bry dej inte om vad andra tycker och säger ta hand om dej själv och dina barn

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 31 augusti 2011 21:12

Har precis anmält mig att testa en ny bilbarnstol, AKTA Graco BeLogic.. För er som också är sugna på att testa den så kan ni gå in på http://smartsontestpilot.se/belogic/bli-testpilot/..   Lite info om stolen.. AKTA GRACO BeLogic är en bakåtvä...

Av Sara - 14 augusti 2011 14:17

Här är det värsta sjukstugan just nu.. Först ut var Alexander i onsdags med 40 graders feber å ryggont.. Sen kom Melvin i fredagsnatt med 40 graders feber, och nu är det min tur med tvärtjock hals, näsa och bihålor.. Jag är nästan död, känns det som....

Av Sara - 5 augusti 2011 18:22

Alltså, det här går inte längre.. Jag är urusel på att blogga :).. Det har gått 2,5 månad sen mitt senaste inlägg.. Å ja, vad säger man om det..   Har iallafall haft en helt underbart skön sommar med besök i Gbg och sen hemmaplan, mycket bad osv ...

Av Sara - 24 maj 2011 09:42

Vid mitt sista inlägg använde jag mig av rubriken skamligt, eftersom det hade gått så lång tid sen jag bloggade sist.. Å dessvärre måste jag nu åter igen använda mig av samma rubrik.. Det är helt sjukt vad tiden går, och jag får liksom inte riktigt i...

Av Sara - 20 februari 2011 10:22

Det här är sjukt, men jag har inte bloggat på länge.. Så länge att jag tom hade glömt bort mitt eget lösenord :).. Då är det verkligen illa.. Men tiden finns inte längre, eller jo, om jag skulle vilja så skulle det finnas tid.. Men det är så mycket a...

Ovido - Quiz & Flashcards