Alla inlägg den 10 november 2009

Av Sara - 10 november 2009 09:13

Gud, vad skönt det är att vara ledig 2 dagar i rad.. Förstår inte mina arbetskompisar som lägger ledigt bara en dag.. Men jag får å andra sidan jobba mer sammanhängande och länge perioder istället, för att kunna lägga längre ledigt.. Men det är det värt.. När jag ändå är i farten och jobbar så gör 1-2 dagar ingen större skillnad.. Iom att det är tungt och högt tempo på akuten så behövs det fler dagar för återhämtning..


Ikväll blir det iallafall hockeymatch i Skultuna.. A ska spela, så jag lovade att jag skulle vara där och titta på.. Får se till att ta på mig varma kläder, för annars lär jag frysa ihjäl..


Sitter å funderar på att åka iväg på en dagskryssning.. Har bara lite saker jag ska kolla upp först..


I övrigt så mår jag bra, faktiskt väldigt bra.. Känner mig lugn och harmonisk.. En känsla som jag inte haft på väldigt länge.. Magen växer och frodas, och jag har nu gått in i v11.. Fattar inte vart tiden tar vägen.. Har helt lämnat mina vanliga kläder till att gå över till mammakläder.. Å det är så underbart att inte ha ngt som sitter åt.. Var och småkikade på barnvagn igår, men det är ju ett tag kvar innan det är dags att beställa.. Om jag nu beställer, kanske hittar en fin begagnad till ett bra pris.. Var även till IKEA, och småsneglade på spjälsäng å skötbord.. Det gäller ju att börja spara, så jag inte står där sen och har massor med utgifter..

Ovido - Quiz & Flashcards