Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Sara - 20 februari 2008 20:08

Fick den här skickad till mig på mailen..


Ta fram din mobil, gå in på kontaktlista

Har du kysst nummer 7?
- Anna i Gävle.. Nej, så vitt jag vet så har jag inte kysst henne.. Däremot har vi delat säng med varann..

Brukar du hänga med nummer 19?
- Frida.. Nej, inte nu längre.. Vi gick tillsammans under mina 3 veckor på Barnmorskeprogrammet..

Gillar du nummer 26?
- Jana.. Har inte träffat henne på över 1 år, men när vi gick sjuksköterskeprogrammet tillsammans, så gillade jag henne..

Är nummer 15 din bästis?
- Douglas.. Helt klart en av mina bästa arbetskamrater..

Är nr 11 en sötnos?
- Mamma.. Klart hon är en sötnos, vi är ju släkt..

Älskar du nr 10?
- Bilbärgning.. Njae, eftersom jag inte vet vem det är som person så kan jag inte älska den.. Däremot så kommer jag säkert älska den, den dagen som bärgaren behövs..


Är nr 20 bra?
- Koden till mitt Visakort.. Otroligt bra att ha..

Har du träffat nr 9 i veckan?
- B, min lillasyster.. Nej, har inte träffat henne nu i veckan..

Har nr 16 gått i samma klass som du?
- Expeditionen på mina yngsta barns skola.. Och hon som brukar svara där har jag inte gått i samma klass som..

Vet du om nr 31 har ett förhållande?
- Joanna.. Har ingen aning om ifall hon har ett förhållande, men jag tror inte det..

Ovido - Quiz & Flashcards