Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Sara - 4 februari 2008 07:44

har det inte hänt så mycket.. Jo, vi har varit förbi huset varje dag.. Även om vi inte kan göra så mycket där i väntan på v 9, så åker vi förbi en sväng varje dag och bara myser.. Igår körde vi faktiskt över lite utesaker till friggeboden, och passade samtidigt på att skotta eftersom det har kommit rätt mycket snö (som visserligen töat bort en del till min stora glädje).. M kom hem från Roserbserg i fredags, och ska nu vara hemma i 8 veckor, innan det är dags för nästa sväng..


Idag är barnen lediga, då både skola och fritids har stängt.. Själv är jag också ledig från skolan, så det passar ju bra.. Imorron är det skola för mig och barnen, och sen på onsdag ska jag jobba.. Känns lite konstigt att inte ha jobbat på 8 dagar.. Jag som är känd för att jobba jämt och överallt..


Sen på onsdag kväll kommer min syrra över hit för att fixa till hela familjen i håret, och sen på torsdag och fredag sker steg 1 i det som kommer att kulminera v 10..

Ovido - Quiz & Flashcards