Alla inlägg under oktober 2006

Av Sara - 6 oktober 2006 08:39

Inatt har jag sovit. Var ju helt slut igår efter mina intervjuer, så när klockan var 20,00 så kände jag att det var dags för mig att faktiskt gå och lägga mig.. Det tog inte många minuter innan jag sov.. Visserligen vaknade jag vid 4 inatt och var pigg.. Var upp en liten sväng, men gick sen och la mig igen, och sov tills klockan ringde 7 imorse...

Av Sara - 5 oktober 2006 10:51

Nja, inte så värst nervös än, även om det helt klart pirrar lite i magen.. Antingen så får jag jobb eller så får jag inte.. Det är de alternativen som finns.. Behöver jag säga vilket alternativ jag önskar? Återkommer efter att jag kommit hem från intervjuerna.. Nu är jag totalt slutkört i huvet.. 2 intervjuer tar på krafterna.. Jobbet på X1 får jag besked om senast torsdag, men på X2 har jag fått en timanställning som dispans-ssk fram till årsskiftet, så jag ska börja gå upplärning om 2 veckor.. Sen får vi se vad som händer.. Antingen så blir det ett vikariat till 31/8 som leg. ssk, eller så blir det inget mer efter jul utifall att jag får det andra jobbet på X1..

Av Sara - 4 oktober 2006 19:32

så känner jag mig just nu.. Som ett urvridet lakan.. Har ingen ork alls.. Tror att det är en mängd olika faktorer som gör det.. Höst, skola, praktik.. Tänk om tiden kunde gå fortare så att trötthetsfaktorerna istället bestod av vinter, jobb.. Tänk att få stämpla ut kl 16, och inte ha en massa skoljobb som väntar hemma.. Nåja...15 veckor kvar till examen!!

Av Sara - 1 oktober 2006 14:26

vår nya familjemedlem Pripps..

Ovido - Quiz & Flashcards