Alla inlägg den 15 oktober 2006

Av Sara - 15 oktober 2006 18:19

är snart till ända.. Det har varit sååå skönt att få sova ut, och få vakna av sig själv, istället för av väckarklockan.. Vi har egentligen inte gjort nånting särskilt i helgen.. Var in till Västerås igår och hämtade M´s moppe som varit på service, köpte en scooteroverall till honom, kompostgaller till Pripps inomhushage, fågelfröhus och fågelfrön(så pippifåglarna får mat i vinter), halsband till Wilma, burströ och mat till Pripps.. Sen blev det en avslutande lunch på McDonalds..
På kvällen gjorde vi inget.. Åt godis å tittade på tv.. M o jag delade på en flaska vin, och sen somnade vi så gott.. F har blivit förkyld med feber så det blir till att vabba för M under ngr timmar imorron.. Nackdelen med att jag har praktik är ju att jag MÅSTE göra mina praktiktimmar..

Idag har mina föräldrar, min yngsta syster samt min mellansysters dotter varit här.. Min systerdotter är såååå söt, och är det nån som jag avgudar (bortsett från mina barn)så är det hon.. Hon är 2,5 år, men är så störtskön..
Nu sitter M här vid köksbordet och spelar Yatzy med tjejerna, och A är ute med grannpojken..

Ovido - Quiz & Flashcards