Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

Magen, sömn o blandat

Av Sara - 28 januari 2010 02:26

Kom på att jag inte lagt upp nån bild på magen på länge.. Den har ju växt lite :).. Bilden togs igår i v21, fattar inte själv att jag snart "bara" har 18 veckor kvar.. Var förbi Barnens Hus och köpte ett babyskydd igår, då jag såg att de hade extrapris på en modell.. Så nu är även det inhandlat.. Nu är det mest bara en massa småsaker, och sen det bästa av allt; kläder..


Har sagt att köpa kläder ska jag göra ordentligt när jag vet vad det är för kön, vilket jag ju förhoppningsvis får veta i mars.. Men jag tror att det är en kille, ngt annat skulle förvåna mig.. Det är klart att lite kläder har jag köpt, bland annat har jag köpt dom kläder som bebisen ska få åka hem i från BB.. Har ju som tradition att bebisen får ett par speciella "åka hem-kläder", som sedan sparas.. Å för den här bebisen blir det Lundmyr of Sweden.. Så himla söta och fina.. Ska

Sen fattar jag inte heller att jag har börjat med att vakna varje natt.. Runt 2-3 på natten så vaknar jag och är superpigg, så då är det bara till att gå upp.. Sen är jag vaken ett tag, och somnar om utan problem.. Kroppen är bra lustig..


  

 
 
Karin

Karin

28 januari 2010 20:44

Jättefin mage!!

Jag känner ju inte dej alls men när du skrev om namnen och att melvin var det tilltänkta pojknamnet så tänkte jag "Det blir en Melvin!"

http://gemini.bloggplatsen.se

 
Åsa

Åsa

28 januari 2010 21:56

Vilken härlig mage.

http://klackebo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mormor till nya bebisen

28 januari 2010 22:49

Söt o fin mage.

 
Ingen bild

Jessica Mörk

31 januari 2010 13:45

Jättefin mage du har!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 31 augusti 2011 21:12

Har precis anmält mig att testa en ny bilbarnstol, AKTA Graco BeLogic.. För er som också är sugna på att testa den så kan ni gå in på http://smartsontestpilot.se/belogic/bli-testpilot/..   Lite info om stolen.. AKTA GRACO BeLogic är en bakåtvä...

Av Sara - 14 augusti 2011 14:17

Här är det värsta sjukstugan just nu.. Först ut var Alexander i onsdags med 40 graders feber å ryggont.. Sen kom Melvin i fredagsnatt med 40 graders feber, och nu är det min tur med tvärtjock hals, näsa och bihålor.. Jag är nästan död, känns det som....

Av Sara - 5 augusti 2011 18:22

Alltså, det här går inte längre.. Jag är urusel på att blogga :).. Det har gått 2,5 månad sen mitt senaste inlägg.. Å ja, vad säger man om det..   Har iallafall haft en helt underbart skön sommar med besök i Gbg och sen hemmaplan, mycket bad osv ...

Av Sara - 24 maj 2011 09:42

Vid mitt sista inlägg använde jag mig av rubriken skamligt, eftersom det hade gått så lång tid sen jag bloggade sist.. Å dessvärre måste jag nu åter igen använda mig av samma rubrik.. Det är helt sjukt vad tiden går, och jag får liksom inte riktigt i...

Av Sara - 20 februari 2011 10:22

Det här är sjukt, men jag har inte bloggat på länge.. Så länge att jag tom hade glömt bort mitt eget lösenord :).. Då är det verkligen illa.. Men tiden finns inte längre, eller jo, om jag skulle vilja så skulle det finnas tid.. Men det är så mycket a...

Ovido - Quiz & Flashcards