Alla inlägg den 24 september 2009

Av Sara - 24 september 2009 21:29

Lite händer det i mitt liv iallafall, trots att jag ibland "klagar" över att det är rätt innehållsrikt.. Tycker inte jag gör annat än jobbar eller är hemma.. Är visserligen inget fel på det, att vara hemma *ler*.. Nej då , det är skönt att jobba också när saker och ting är under kontroll, vilket inte sker så ofta på akuten/observationsavdelning.. Men det är väl lite det som är tjusningen, och en anledning till att jag valde att jobba där jag gör.. Snabba beslut, stress, folk som sliter i en, traumalarm som går osv.. Jobbar som sagt var bäst under lite press och stress, och har jag för lite att göra så bara sitter jag och kan inte ta mig för någonting..


Nåväl, nog om jobbet nu.. Idag blev det iallafall bestämt att det blir en ny resa till Turkiet i maj.. Skönt att ha ngt att se framemot i vinter.. Dessutom blir det även en helg i Göteborg under samma månad, fast det har varit bestämt ett tag.. Nice!!


Imorse satt jag å muttrade för mig själv när jag kollade min mail att jag hoppades på ett erbjudande om en större lgh.. Å blev skitförvånad när jag hade fått ett erbjudande.. Utförde nån liten dans som nog var rätt skräckinjagande *ler*.. Har fått erbjudande om en 3a väldigt nära jobbet.. Är ju kanon med gångavstånd, även om jag har det idag oxå.. Men det är ju skillnad på 20 min mot 5 min..

Ovido - Quiz & Flashcards