Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Sara - 6 februari 2009 19:05

Idag kom min norska sjuksköterskelegitimation, så nu har jag skickat iväg en hel hög med papper till ett bemanningsföretag i Norge.. Kan ju vara rätt schysst att åka iväg nån helg då och då, och tjäna lite pengar, och samtidigt få en ny erfarenhet.. Om inte annat, så tror jag att det är en kul grej..

Av Sara - 6 februari 2009 08:44

När vi lämnade in våran bil på service för ngr månader sen, så fick vi veta att det började närma sig bromsbyte på bilen, samt att nån vevhusslang hade gått sönder, som de lagade provisoriskt.. Sen har ju en fel-lampa börjat lysa i bilen som jag skrivit om tidigare, men bilen går ju ändå som den ska..


Nu när vi ändå snart ska åka upp till Sälen, så har vi bestämt oss för att fixa bromsarna o slangen, men eftersom vi har hört att det blir ombesiktning för att den där fel-lampan lyser så har vi bestämt oss för att fixa bilen innan besiktning nästa fredag..


Så idag ringde vi och bokade en tid på en verkstad, som tidigare har legat i Arvers lokaler, men som har flyttat därifrån.. 10% i öppningserbjudande är ju trots allt lite pengar.. Dessutom fick jag en lånebil under tiden, eftersom jag ska på utbildning den dagen med mitt nya jobb.. Superbra bemötande!!

Ovido - Quiz & Flashcards