Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Sara - 2 januari 2009 08:07

Januari

  • Började läsa till barnmorska

Februari

  • Skrev på köpebrev på huset
  • Första etappen av inspelning till Nytt Läge gjordes
  • A ramlar å slår sig så illa på hakan att han behöver sy
  • Flyttlasset går och vi får bo på hotell ngr dagar
  • Hoppade av barnmorskeprogrammet

Mars

  • Vi får tillgång till vårat omgjorda hus
  • C läggs in på barn för observation för misstänkt blindtarmsinflammation

April

  • Vårdförbundet går ut i strejk
  • Vårat avsnitt av Nytt Läge sändes i tv

Maj

  • M kommer in på Polishögskolan
  • Sjuksköterskestrejken avslutas

Juni

  • Jobbar lite som bemanningssyrra
  • Åker själv med barnen till Kolmården

Juli

  • Åker till Leksand Sommarland med familjen
  • Jag fyller år
  • Jag åker på halsfluss

Augusti

  • Åker till Turkiet i 2 veckor med familjen samt att mina föräldrar åkte med och var där i 1 vecka

September

  • En ny resa bokas till Turkiet nästa sommar
  • En jobbig händelse utspelar sig på jobbet, vilket leder till att jag var hemma i 1,5 vecka
  • F bryter lilltån
  • Jag upptäcker nackdelen med att bo i hus. En mus har boat in sig här.

Oktober

  • Jag o M firar 13 år som ett par

November

  • Blir erbjuden jobb på akuten
  • Säger upp mig efter att ha jobbat på psyk i 2,5 år

December

  • F visar tecken på att vara allergisk mot äpple
  • Magsjukan kommer till oss
Ovido - Quiz & Flashcards