Alla inlägg den 30 december 2008

Av Sara - 30 december 2008 19:47

I den här familjen får vi alltid konstig magsjuka.. Trodde nästan att A´s magsjuka var över eftersom han inte kräktes på nästan 12 timmar.. Men så lätt ska vi inte komma undan.. Nej, nu har vi avverkat 2 kräkningar till på 3 timmar.. Å så blir ju jag sympati-magsjuk, så jag går omkring och mår lite småilla naturligtvis.. Men jag ska jobba imorron, om jag så ska gå omkring med en spypåse i fickan.. Ingen personal finns som vill jobba nyårsaftonskväll, och sen så är det alldeles för bra betalt..

Av Sara - 30 december 2008 05:30

Å, vad mysigt det är när man hör hur det kommer upp en liten pojke som gråter och som sedan talar om att han kräkts.. och sedan fortsätter kräkas inne på toa..

Som tur är så var M vaken, så han fick ta detta, eftersom jag är på väg till jobbet..

Så nu lär ju dom andra 2 också bli magsjuka.. BLÄ!!!

Ovido - Quiz & Flashcards