Alla inlägg den 20 december 2008

Av Sara - 20 december 2008 22:25

Idag åkte jag in till stan och köpte min födelsedagspresent som jag fick pengar av från min farmor.. Det blev ett Wii fit, och jösses vad slut jag är.. Imorron kommer jag absolut ha träningsvärk, svetten lackar och det gör ont i mag- och benmuskler.. Men himmel, vad roligt det är..

Av Sara - 20 december 2008 10:15

Är det nånting som jag verkligen hatar så är det när M har brandjour på min lediga helg.. Det går inte att göra nånting tillsammans med hela familjen, eftersom M har en inställelsetid på 5 min om det går ett larm.. Oftast så har han jour när jag jobbar, vilket inte gör ngt, eftersom det ändå inte går att hitta på nånting då.. Tycker det borde vara förbjudet att ha jour när resten av familjen är ledig..

Ovido - Quiz & Flashcards