Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Sara - 20 oktober 2008 21:01

Efter en tung helg på jobbet så var det skönt att vara kompledig idag.. Eftersom C skulle till Barnmottagningen för att påbörja utredning av hennes kraftiga reaktion på EMLA, så tyckte jag att det var lika bra att jag var ledig hela dagen.. Trodde nämligen i min enfald att hon skulle pricktestas idag, men så lätt var det inte..

Pricktest och provokation kommer att ske senare, och idag var det bara en första bedömning av en läkare som skedde.. Så vi har inte fått ngt besked alls om huruvida hon tål bedövning eller inte, så vi fortsätter att hantera saken som att hon inte tål det..


Fick även ett roligt mess imorse från en fd jobbarkompis som är beräknad att bli pappa om 2 veckor.. Nu befinner de sig på förlossningen, och jag går här hemma och bara väntar på ett mess där det står att det är klart.. Inget är som väntans tider.. Har iallafall bestämt tillsammans med 2 andra jobbarkompisar att så fort det är klart så blir det ner på stan och köpa en present från oss..

Å, nu kom ett sms, men nej.. Det var från ngn annan.. Fan, folk kan inte skicka sms till mig nu..

Ovido - Quiz & Flashcards