Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Sara - 11 oktober 2008 23:27

Idag har hela familjen varit till Stockholm och sett Djurgården möta Frölunda.. Herrejösses, vilket drag det var, och jag drogs med i yran totalt.. Gapade och skrek som en riktigt supporter..

Kul var det iallafall, och tom tjejerna satt och skrek (fast vi höll inte ihop, utan höll på olika lag)..

Av Sara - 11 oktober 2008 10:31

Jag hade en toppenkväll igår tillsammans med mina jobbarkompisar.. God mat, gott dricka å sen en massa timmar på dansgolvet..

Dessutom fick jag varken feber eller huvudvärk som jag brukar när jag dricker.. Ändå drack jag en hel del (mot vad jag brukar).. Cider, sprit, Baileys, kaffedrinkar och andra drinkar..

Träffade en del folk som man kände.. Kort och gott, en perfekt kväll

Ovido - Quiz & Flashcards