Alla inlägg den 16 december 2006

Av Sara - 16 december 2006 09:03

Nu så är det bara en dokumentationsuppgift kvar som ska redovisas..Sen är alla uppgifter i skolan klara.. Kan ni ana hur skönt det här känns? Visst, jag kan åka på en komplettering, men det tar jag då.. Nu ska jag bara njuta av mina 7 sista dgr som sjuksköterskestudent ute på praktiken. Sen i januari är det istort sett bara roliga saker som händer.. Vi ska öva i kyrkan, ha examenslunch, examenshögtid, examensfest med klassen och sen den egna privata examensfesten med nära och kära som jag tror och hoppas kommer bli rolig.. Mat, dryck i olika styrkor och varianter, musik, karaoke och mina nära och kära som vill fira tillsammans med mig att jag har tagit examen. Det ni, mamma och pappa, tänk att jag faktiskt slutförde den här utbildningen!!Och, det bästa är framför allt att jag börjar jobba i januari.. Satt med mitt nya schema igår kväll och skrev tider för dagis och fritids. Vad konstigt det kändes att mina barn faktiskt får vara lediga mitt i veckan. Innan har de ju alltid gått mån-fre, eftersom jag alltid har haft nåt att göra antingen med skola eller praktik under snart 3 år. Tänk bara känslan av att kunna åka hem från jobbet och inte ha något skolarbete alls som hänger över en.. UNDERBART!!! 33 dagar kvar till examen!!

Ovido - Quiz & Flashcards