Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Sara - 6 juli 2009 15:11

Var till el doctor idag å fick en ny sort pc utskrivet.. Så nu ska jag knapra det i 10 dgr.. Underbart!! Å nu fick jag en dunderdos, så det vore ju själva fan om inte halsflussen försvinner den här gången.. Det gör ju så ont, både i halsen vid sväljning å i plånboken av att behöva vara hemma tills man ätit 2-3 dgr..


Sitter ute hos M just nu, och ser över barnen.. Han jobbar kväll den här veckan, och eftersom jag ändå är hemma från jobbet tom fredag morron så kunde barnen lika gärna vara kvar här å så åker jag ut varje dag, mot att jag får låna M´s bil för att åka hem och hit..


Dessutom så var det ju jordens åskoväder i fredags.. Jag trodde faktiskt att min sista stund var kommen.. Är ju otroligt rädd, för att inte säga hysteriskt rädd för åska. Å när det blixtrade hela tiden på fredagsnatten, så satt jag o grät vid köksbordet hos M.. Åkte nämligen ut hit eftersom det började åska på fredagsmorronen, å han vet hur rädd jag är.. Fick dessutom i mig en hel vinare för att bli lite mer avslappnad, men det hade ju noll effekt..


Å igår var det dags för Niagara-fallet hemma hos mig.. Hade hyrt PS I love you, å herrejösses vad jag grät.. Det var som att vrida på en kran, så nu har jag gråtit för iallafall 1 år framöver..


Man kan kortfattat säga att sen i fredags har det varit en innehållsrik helg som tagit på krafterna..

Ovido - Quiz & Flashcards